Angeli - Azi

[postlink]http://mytubevideoclips.blogspot.com/2010/08/angeli-azi.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=FWpWSZU2AEoendofvid [starttext]Ne-ai aratat cum sa traim
Ne-ai învatat sa ne iubim
Si când ne e prea greu
Sa ne-ndreptam privirea catre ceruri.
Si totusi Doamne, ne e greu,
Nu mai stim ce e bun sau rau.
Din tot ce-avem si stim
Nu mai aflam cararea catre ceruri.

O, Te rugam mai da-ne un semn, un strop de har
Si spune, Doamne, cum sa traim în lumea de acum.
Suntem ai tai si mari, si mici, si buni, si rai;
Întinde bratul Tau si ne condu pe-al nostru drum

Cu cât mai mult am descoperit,
Mai complicati am devenit,
Dar am gasit ceva
Din sensul vietii ce ai pus-o în noi.
Te cautam în Univers
Si vrem sa stim al lumii mers,
Dar tot uitam
Sa fim mai buni cu cei de lânga noi.

De n-am putea elibera
Bariere, ziduri sfarâma,
Am ramâne toti
Umili si simpli si adevarati.
Ne-ai fi tu Doamne, singur tel
Si ne-am privi între noi la fel,
Ne-am da mâinileSi-am deveni cu totii frati.[endtext]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu