Catalin Lup-Ramai cu mine e tot ce-ti cer si Tu esti Creatorul Universului intreg

[postlink]http://mytubevideoclips.blogspot.com/2011/03/catalin-lup-ramai-cu-mine-e-tot-ce-ti.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=PcSbDgDuV6Aendofvid [starttext]
1.De cand Te cunosc Isuse nu sunt singur
De la om recunostiinta nu mai cer
Nu mai plang cand rana mea nu se inchide
Nu tanjesc lucrul dorit,nu e al meu

Ref :Ramai cu mine e tot ce-ti cer
Ramai caci seara lumii vine
Raul lupta-n ceasul greu
Eu nu Te las sa pleci
Binecuvantarea, vreau sa imi dai
Si sa tai uscatele crengi


Am sadit in a mea inima Betelul
Si m-apropiu in zori de zi ca sa ma inchin
Cad `naintea Ta Isuse caci stii totul
Toata truda mea si rodul meu putin


2.Tu esti Creatorul Universului intreg
Tu esti început si întregire tuturor
Stelele si luna glasul Tau îl înteleg
Marea si pamântul, tot ce are viata,
Îti dedica existenta lor

Toate le-ai creat, pe toate Mâna Ta le tine
Toate spun ca Tu esti Dumnezeu
Ai trimis suflarea Ta si viata peste mine
Si mai mult de tot ce-mi esti,
Tu esti Tatal meu

Împarat al Slavei Tu luminii esti Stapân
Îngerii Te lauda si ostirile cresti
Vin cu bucurie viata mea sa Ti-o închin
Vreau sa-Ti simt prezenta
Sa-Ti ascult Cuvântul
Sa te-aud soptind ca ma iubesti

Tu esti Creatorul Universului intreg
                               
Tu esti creatorul Universului intreg  
Tu esti inceput si intregire tuturor
Stelele si luna glasul tau il inteleg
Marea si Pamantul, tot ce are viata      
Iti dedica existenta lor.




Toate le-ai creat 

Pe toate  mana Ta le tine
Toate-mi spun ca Tu esti Dumnezeu
Ai trimis suflarea Ta si viata peste mine
Si mai mult de tot ce esti
Tu esti Tatal meu


Imparat al slavei, Tu luminii esti stapan
Ingerii Te lauda si ostirile ceresti
Vin cu bucurie viata mea sa ti`o inchin
Vreau sa`tzi simt prezenta sa-tzi ascult cuvantul
Sa te-ascult soptind ca ma iubesti.

[endtext]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu